آموزشی

16 از راهکار های فناوری

محافظ سیم DIY

برای جلوگیری از ساییدگی کابل‌های شارژ اپل و سیم‌های دیگر، فنر را از یک خودکار بیرون بیاورید، سپس آن را بکشید و آن را در اطراف قسمتی از سیم که تمایل به خم شدن دارد بپیچید، و آن را برای همیشه صاف نگه می‌دارد. ، بنابراین از فرسودگی آن در طول سالها جلوگیری می کند.

از جستجوی Spotlight به عنوان یک ماشین حساب استفاده کنید

با این ترفند دیگر هرگز مجبور نخواهید بود از ماشین حساب استفاده کنید – تا زمانی که صاحب مک هستید: از دستور (⌘) + فضا برای انجام محاسبات سریع در جستجوی Spotlight استفاده کنید.

به سرعت آخرین تماس گیرنده خود را شماره گیری کنید

آیا می‌خواهید آخرین شماره‌ای را که گرفته‌اید یا از آن تماس گرفته‌اید، تماس بگیرید؟ سریعترین راه این است که دکمه تماس تلفن خود را فشار دهید. شماره آنها را پس می گیرد. نیازی به دسترسی به مخاطبین یا لیست تماس هایتان نیست.

دیگر هرگز کلید توقف کامل را نزنید

چه کسی می دانست که در واقع هرگز روی کلید توقف کامل در گوشی هوشمند ضربه نزنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو بار کلید فاصله را برای یک نقطه ضربه بزنید و حرف بعدی نیز به طور خودکار بزرگ می شود. اگر از یک صفحه کلید سفارشی مانند Swiftkey استفاده می کنید، می توانید آن را طوری برنامه ریزی کنید که کارهای هوشمندانه دیگری مانند پیش بینی جمله خود را نیز انجام دهد.

نگهدارنده سیم/کابل DIY

مینی انجیرهای لگو برای نگه داشتن سیم رعد و برق اپل و سایر کابل های شما کاملاً شکل گرفته اند. فقط یک آجر لگو را روی میز کار خود بچسبانید، سپس یک انجیر کوچک وصل کنید و طناب های خود را از میان دستان آن بگذرانید. بله، بعداً می توانید از ما تشکر کنید.

میانبر برای توقف موقت ویدیوی YouTube

ما فکر می کنیم ترفندهای کوچک نیز سرگرم کننده هستند. به عنوان مثال، هنگامی که در حین تماشای یک ویدیو در یوتیوب، K یا کلید فاصله را فشار دهید، ویدیو را متوقف یا پخش می کند. چقدر مرتب است؟ و بدون توجه به آخرین جایی که در صفحه کلیک کرده اید کار می کند.

کلیدهای میانبر دیگری نیز وجود دارد:

  • J را فشار دهید تا 10 ثانیه به عقب برگردد
  • L را فشار دهید تا 10 ثانیه به جلو حرکت کنید
  • F شما را در حالت تمام صفحه قرار می دهد
  • صفحه اصلی شما را به ابتدای ویدیو می برد
  • M صدا را قطع می کند
  • فلش های بالا و پایین صدا را کم و زیاد می کند

بدون رفتن به YouTube در YouTube جستجو کنید

جستجو در یوتیوب هرگز آسان تر از این ترفند نبوده است: هنگام استفاده از مرورگر گوگل کروم، می توانید YouTube.com را در نوار آدرس خود تایپ کنید، سپس تب را بزنید و یوتیوب را مستقیماً از نوار آدرس خود جستجو کنید. روزهایی که واقعاً برای یافتن چیزی به یوتیوب می رفتیم، گذشته است.

این ترفند کوچک با سایت های دیگر نیز کار می کند. می توانید آمازون، نتفلیکس، حتی Pocket-lint را مستقیماً از نوار آدرس خود جستجو کنید.

بهترین زمان ادرار کردن در طول فیلم را بدانید

این یکی کاملا خنده دار است… برنامه RunPee را در دستگاه iOS، اندروید یا ویندوز خود دانلود کنید و بهترین زمان برای دستشویی رفتن در حین تماشای فیلم را به شما می گوید تا صحنه شگفت انگیزی را از دست ندهید. یا پیچش طرح.

صفحات ویکی را به کتاب تبدیل کنید

می‌توانید هر صفحه ویکی‌پدیا را به صورت الکترونیکی در قالب PDF، ZIM یا OpenDocument ارائه دهید، یا به‌عنوان یک کتاب چاپی سفارش دهید. این صفحه نحوه ایجاد یک کتاب از مقالات ویکی پدیا را در چهار مرحله به شما نشان می دهد.

از گوگل برای پیدا کردن اندروید خود استفاده کنید

گوگل یک مدیر دستگاه اندرویدی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد دستگاه گم شده یا دزدیده شده را پیدا کنید، اما می توانید برای پیدا کردن مکان دستگاه اندرویدی خود، “تلفن من را پیدا کنید” را نیز گوگل کنید. فقط به یاد داشته باشید که باید به حساب Google مرتبط با Android خود وارد شوید.

گوگل می تواند به شما در مطالعه کمک کند

هر زمان که نیاز به مطالعه برای یک امتحان مهم در کالج یا دبیرستان داشتید، فقط “site:edu [subject] exam” را در گوگل جستجو کنید، و سپس پیوندهایی به تن ها نمونه امتحان با راه حل ها و همه چیز دریافت خواهید کرد.

کدهای کوپن را با عسل دریافت کنید

برنامه افزودنی Honey را در مرورگر کروم خود دانلود کنید تا بلافاصله شروع به صرفه جویی در هزینه کنید. این به طور خودکار کدهای کوپن را هنگام پرداخت در هر خرده فروش آنلاین اعمال می کند.

ببینید آیا ایمیل شما درگیر نقض اطلاعات است یا خیر

باز هم، ما عاشق نکات حفظ حریم خصوصی هستیم. ما مطمئن هستیم که شما هم همین کار را می کنید. یک وب سایت درخشان به نام HaveIBeenPwned.com وجود دارد. این سایت به سادگی آدرس ایمیل شما را کنترل می کند تا در صورت و زمانی که در نقض داده ها به خطر بیفتد به شما هشدار دهد. این به صورت گذشته نگر نیز کار می کند.

هر گونه هک عمومی که شامل آدرس ایمیل شما باشد با این ابزار برجسته می شود. اگر آن را بررسی کردید و ایمیل خود را در هر یک از لیست ها پیدا کردید، ما به شدت توصیه می کنیم گذرواژه های خود را تغییر دهید و از یک مدیر رمز عبور برای ایمن نگه داشتن موارد در آینده استفاده کنید.

هر حساب آنلاین را به راحتی ببندید

گاهی اوقات بستن حساب های آنلاین بسیار آزاردهنده است، زیرا سرویس ها این گزینه را در تنظیمات و منوهای راهنما دفن می کنند. خوب، به وب سایتی به نام AccountKiller.com سلام کنید. این راهنمای گام به گام نحوه حذف حساب های آنلاین از وب سایت های محبوب را به راحتی ارائه می دهد.

یک گوشی قدیمی را به داش‌کم تبدیل کنید

اگر یک تلفن قدیمی دارید که فقط گرد و غبار جمع می‌کند، می‌توانید با استفاده از آن به‌عنوان دوربین داش‌کم بهتر از آن استفاده کنید. با یک کابل شارژ خوب، پایه صفحه نمایش و یک برنامه اختصاصی داش‌کم می‌توانید با پول بسیار کمی یک دستگاه داش‌ک عالی بسازید. راهنمای عالی را اینجا ببینید.

سازمان دهنده کابل رول تی پی

هر علاقه‌مند به فناوری، یک قرعه کشی، جعبه یا کیسه پر از کابل در جایی در خانه دارد. اما هر چند وقت یکبار این کابل ها به هم گره می خورند و به یک آشفتگی غیرقابل تحمل تبدیل می شوند؟ Instructables راهنمای استفاده از رول های خالی توالت برای نگه داشتن کابل ها و جدا نگه داشتن آنها دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا