آموزشی

3نکته ضروری برای خرید لبتاب

1. تصمیم بگیرید که آیا 2 در 1 می خواهید

بسیاری از لپ‌تاپ‌های رایانه شخصی در دسته لپ‌تاپ‌های 2 در 1 قرار می‌گیرند، دستگاه‌های هیبریدی که می‌توانند بین حالت تاشوی سنتی، حالت تبلت و موقعیت‌های دیگر مانند حالت‌های چادری یا ایستاده جابجا شوند. لپ‌تاپ‌های 2 در 1 به طور کلی در دو سبک مختلف ارائه می‌شوند: قابل جدا شدن با صفحه‌نمایش که به طور کامل از صفحه‌کلید جدا می‌شوند و لپ‌تاپ‌های انعطاف‌پذیر با لولاهایی که برای تغییر حالت 360 درجه به عقب خم می‌شوند.بهترین کلاسهای ترکی استانبولی را یاد بگیرید.

اکثر این سیستم‌ها در انجام یک هدف بسیار بهتر از هدف دیگر هستند، به طوری که قسمت‌های خمیده در ابتدا لپ‌تاپ هستند و دستگاه‌های جداشدنی تجربه برتر تبلت را ارائه می‌دهند. با این حال، اگر نیازی به استفاده از نوت بوک خود به عنوان تخته سنگ نمی بینید، معمولاً با یک لپ تاپ تاشوی سنتی عملکرد بیشتری نسبت به پول خود خواهید داشت.بهترین آموزشگاههای زبان آلمانی که پیشنهاد می کنیم ببینید.

2. اندازه مناسب را انتخاب کنید

قبل از اینکه به مشخصات یا قیمت نگاهی بیندازید، باید بفهمید که چقدر باید لپ‌تاپ شما قابل حمل باشد. لپ تاپ ها معمولاً بر اساس اندازه نمایشگرشان دسته بندی می شوند:

  • 11 تا 12 اینچ: نازک ترین و سبک ترین سیستم های اطراف صفحه نمایش 11 تا 12 اینچی دارند و معمولاً 2.5 تا 3.5 پوند وزن دارند.
  • 13 تا 14 اینچ: بهترین تعادل قابل حمل و استفاده را فراهم می کند، به خصوص اگر لپ تاپی با وزن کمتر از 4 پوند تهیه کنید.
  • 15 تا 16 اینچ: محبوب ترین سایز لپ تاپ های 15 اینچی معمولاً 4 تا 5.5 پوند وزن دارند. اگر می‌خواهید صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشید و نمی‌خواهید نوت‌بوک خود را مرتباً جابجا کنید، این اندازه را در نظر بگیرید. لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 16 اینچی کمیاب هستند اما اپل ممکن است با مک بوک پرو 16 اینچی خود این روند را آغاز کند.
  • 17 تا 18 اینچ: اگر لپ‌تاپ شما تمام روز هر روز روی میز شما می‌ماند، یک سیستم 17 یا 18 اینچی می‌تواند قدرت پردازشی مورد نیاز برای انجام بازی‌های سطح بالا یا بهره‌وری در سطح ایستگاه کاری را در اختیار شما قرار دهد.

3. صفحه کلید و تاچ پد را بررسی کنید

اگر لپ‌تاپی که می‌خرید از ارگونومی خوبی برخوردار نباشد، چشمگیرترین مشخصات در جهان به معنای بی‌توجهی نیست. اگر می‌خواهید کارهای زیادی روی رایانه‌تان انجام دهید، مطمئن شوید که صفحه‌کلید بازخورد لمسی جامد، سفر زیاد کلید (فاصله‌ای که کلید هنگام فشار دادن پایین می‌رود، معمولاً ۱ تا ۲ میلی‌متر) و فضای کافی بین کلیدها ارائه می‌دهد. اگر لپ‌تاپ ویندوزی می‌خرید، مطمئن شوید که دارای درایورهای Precision touchpad است.

به دنبال یک پد لمسی دقیق باشید که نشانگر پرش را به شما نشان ندهد و به حرکات چند لمسی مانند نزدیک کردن به زوم به طور مداوم پاسخ دهد. اگر یک لپ‌تاپ تجاری می‌خرید، یک لپ‌تاپ با یک چوب اشاره‌گر (معروف به nub) بین کلیدهای G و H تهیه کنید تا بتوانید بدون برداشتن انگشتان از ردیف اصلی صفحه‌کلید در اطراف دسک‌تاپ حرکت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا