آموزشی

هر چند وقت یک بار باید یک لپ تاپ جدید بخرم؟ پنج نکته عالی که باید در نظر بگیرید

ممکن است از لپ‌تاپ مورد نظرتان استفاده نکنید، اما می‌تواند همان لپ‌تاپی باشد که به دنبال آن بوده‌اید. بهترین زمان برای خرید لپ تاپ جدید چه زمانی است؟ همیشه لازم نیست کامپیوتر خود را پس از انقضا آن تعویض کنید. با این حال، گاهی اوقات زمان ارتقا است. چگونه متوجه شوید که لپ تاپ شما نیاز به تعویض دارد؟ این مقاله شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند تا بفهمید آیا زمان لپ‌تاپ جدید فرا رسیده است یا خیر.بهترین آموزشگاه زبان در تهران

هر سال چند بار باید یک لپ تاپ جدید بخرید؟

آیا ارزش خرید یک لپ تاپ جدید را دارد؟ عوامل زیادی وجود دارد که بر تعداد دفعات خرید یک لپ تاپ جدید تأثیر می گذارد. اگر رایانه شما اغلب یخ می‌زند، کند است یا به شما اجازه نمی‌دهد کارهای مورد نیاز خود را انجام دهید، ممکن است زمان ارتقا رسیده باشد. شما بهترین فردی هستید که می توانید در مورد لپ تاپ خود بدانید.بهترین آموزشگاه آیلتس تهران

اینها نشانه هایی است که نشان می دهد ممکن است به یک کامپیوتر جدید نیاز داشته باشید. با پرسیدن این سؤالات می‌توانید تعیین کنید که آیا زمان تعویض لپ‌تاپ فعلی‌تان فرا رسیده است: آیا لپ‌تاپ من تمام نیازهای من را برآورده می‌کند؟ آیا می توانم تمام بازی های این لپ تاپ را بازی کنم؟ آیا لپ تاپ من می تواند با همه دستگاه های دیگر من کار کند؟ آیا نیازهای آینده و فعلی من با یک لپ تاپ سریعتر برآورده می شود؟ کارت گرافیک هم داره؟

این سوالات باید در حد رضایت شما پاسخ داده شود. اگر جواب را نمی‌دانید، وقت آن است که ارتقا دهید.

هنگامی که تصمیم به ارتقای لپ تاپ خود دارید، باید این موارد را در نظر بگیرید. امید به زندگی لپ تاپ جدید من چقدر است؟ چه عملکردی را می توانم انتظار داشته باشم؟

اگرچه خرید یک لپ‌تاپ جدید باید آخرین چیزی باشد که به ذهن شما می‌رسد، اما راه‌های زیادی برای آسان‌تر کردن آن وجود دارد. بسیاری از مردم متوجه می‌شوند که لپ‌تاپ‌های قدیمی‌شان معمولاً عادت دارند همان کارهایی را انجام دهند که روی لپ‌تاپ جدید خود پس از خرید انجام می‌دادند.

هر چند وقت یک بار باید یک لپ تاپ جدید بخرید

در اینجا 5 نکته برای کمک به خرید یک لپ تاپ جدید آورده شده است

1 . تحقیق کن

قبل از شروع جستجوی یک لپ تاپ جدید، مهم است که تحقیق کنید. به اولین معامله ای که می بینید دچار نشوید. گزینه‌های زیادی در دسترس هستند و همگی نوید عملکرد بالا را می‌دهند، حتی اگر ارائه نکنند.

مقایسه برندهای مختلف لپ تاپ ایده خوبی است. یادم می آید اولین لپ تاپم را با ویندوز 8 نصب شده خریدم، زیرا فکر می کردم صفحه لمسی فوق العاده ای دارد. بعد از سه ماه، متوجه شدم که آنقدرها هم مهم نیست و این فقط یک استراتژی بازاریابی برای کسب درآمد از افرادی است که چیزی غیر از ویندوز 7 می خواهند.

2 . نصب ویندوز

لپ تاپ نخرید فقط به این دلیل که شخص دیگری لپ تاپ دارد. قبل از اینکه برای خرید یک لپ‌تاپ جدید پول خرج کنید، مطمئن شوید که از ویژگی‌ها استفاده می‌کنید و توانایی‌های آنها را درک می‌کنید. اگر می دانستم هنگام خرید لپ تاپ به ندرت از صفحه لمسی استفاده می کنم، این مدل را با نصب ویندوز انتخاب نمی کردم. HP 15 intel celeron را به صورت آنلاین در نیجریه بررسی کنید.

اکثر لپ تاپ های امروزی با ویندوز 8 یا ویندوز 10 و بسیاری دیگر از پیش بارگذاری شده اند. از آنجایی که استفاده از آنها برای کسانی که دانش کامپیوتری محدودی دارند ممکن است گران و دشوار باشد، خرید لپ تاپی که از قبل با ویندوز 8 یا 10 ارائه می شود را توصیه نمی کنم. می توانید با خرید لپ تاپ مناسب بدون سیستم عامل در هزینه خود صرفه جویی کنید. این به شما امکان می دهد لوازم جانبی بخرید و در صورت لزوم آنها را تعمیر کنید.

3 . تجهیزات جانبی

شماره سه می گوید که این نوع وسایل را نخرید زیرا باید همراه لپ تاپ شما باشد. اما من اشتباه کردم . این ایده خوبی نیست که پس از خرید یک لپ تاپ جدید به خانه برگردید و متوجه شوید که شارژر گم شده یا سازگار نیست. این مواردی است که هنگام خرید یک لپ تاپ جدید باید به آنها توجه کنید.

– شارژر / آداپتور

– سیم داده/اینترنت

– ارتقاء حافظه

– گارانتی اضافی

4 . گارانتی (فقط در صورت امکان استطاعت آن)

شاید بتوانید با خرید لپ تاپ با امکانات کمتر در هزینه خود صرفه جویی کنید. بسته به تصمیم شرکت گارانتی، ممکن است شخصی را بفرستند تا آن را تعمیر کند یا اگر در طی دو سال آینده اتفاقی برای رایانه شما بیفتد، یکی دیگر را به شما بدهد. این چیزی است که من توصیه می کنم زیرا از سرمایه گذاری شما در یک رایانه جدید محافظت می کند.

5 . ضمانتنامه

باید بررسی کنید که شرکت گارانتی مورد نظر شما سابقه کار با مشتریان را دارد. این چیزی بیش از صرفه جویی در پول است. این در مورد اطمینان از رضایت شما از محصولات و خدماتی است که خریداری کرده اید تا پول شما هدر نرود.

نتیجه

مقایسه قیمت ها به صورت آنلاین در بیشتر موارد منجر به کاهش قیمت می شود. اگر مطمئن بودم که می توانم بیش از 50 درصد در خرید اولیه خود پس انداز کنم، این کاری است که انجام نمی دادم. اگرچه می‌توانید در eBay، Amazon و Craigslist لپ‌تاپ‌های دست دوم را جستجو کنید، لطفاً تحقیق کنید.

ما در این مقاله دلایلی را ذکر کرده ایم که چرا باید یک لپ تاپ جدید تهیه کنید. همه چیز به این بستگی دارد که شما چند بار از لپ تاپ خود استفاده می کنید. اگر رایانه شما برای مدرسه، محل کار یا هر فعالیت دیگری که به قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارد استفاده می شود، ممکن است بیشتر اوقات خرید یک لپ تاپ جدید ارزان تر باشد. ممکن است ارزش آن را داشته باشد که هر کاری که می توانید برای نگهداری و مراقبت از رایانه خود انجام دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا