متفرقه

15 مهارت حرفه ای برتر که همه زنان باید در آن مسلط شوند

موفقیت به دنبال کسانی است که کنترل کامل کار و زندگی خود را در دست دارند. در مورد زنان شاغل، این موضوع چالش‌های بیشتری را ایجاد می‌کند، زیرا آنها تلاش می‌کنند تعادل مؤثری بین مشاغل و خانه ایجاد کنند. در وبلاگ امروز، ما 15 مهارت برتر را که برای اطمینان از برابری و حفظ موفقیت ضروری هستند، فهرست کرده ایم. تزیین کیک تولد را یاد بگیرید.

قوی ترین دارایی خود را شناسایی کنید.

وقتی نوبت به حرفه حرفه‌ای‌تان می‌رسد، واقعاً در چه چیزی خوب هستید؟ آیا در مذاکره بهترین هستید؟ آیا در آوردن انرژی مثبت به یک تیم عالی هستید؟ آیا شما یک اولویت بندی شگفت انگیز هستید؟ آیا در کار تیمی بهترین هستید؟ آیا شما یک فروشنده شگفت انگیز هستید؟ شما ایده را دریافت می کنید. تا سن 40 سالگی، باید بهترین دارایی خود را شناسایی کرده و به ساخت آن ادامه دهید و تا حد امکان به این قدرت دسترسی داشته باشید.

بزرگترین نقطه ضعف خود را شناسایی کنید.

به طور مشابه، شما باید بزرگترین ضعف شغلی خود را شناسایی می کردید. فرقی نمی‌کند که به‌راحتی ناامید می‌شوید، یا نمی‌دانید چه زمانی استراحت کنید، باید بزرگ‌ترین نقطه ضعف خود را شناسایی می‌کردید – ویژگی‌ای که به طور بالقوه می‌تواند شما را عقب نگه دارد. و شما باید برای مبارزه با آن تلاش کنید.

مهارت های تصمیم گیری

قادر به تصمیم گیری در مورد گزینه ها و انتخاب صحیح باشید. انجام این کار برای پیشرفت در زندگی و شغل بسیار مهم است. یک تصمیم ممکن است خوب یا بد باشد، اما شما از آن درس می گیرید و به یاد داشته باشید، هیچ کس بدون اشتباه رشد نکرده است.

مهارت های تفویض اختیار

بسیار مهم است که بدانید چگونه وظایف را محول کنید و کارها را به موقع انجام دهید، نه اینکه منتظر بمانید تا اتفاق بیفتد. وابسته به خود باشید و کارها را درست انجام دهید، موفقیت به دنبال آن خواهد بود.

11 Habits of Successful Women - Project Hot Mess

یادگیری برای یادگیری

برای ارتقاء مهارت یا مهارت متقابل وقت بگذارید. یادگیری خود را بین مهارت‌های حرفه‌ای مانند حل مسئله، همگام شدن با فناوری و کسب دانش دامنه متعادل کنید. در عین حال، مهارت‌های شخصی خود مانند مدیریت زمان، دنبال کردن هنر یا ورزش، نظافت شخصی، همراه با مهارت‌های خانه مانند درگیر کردن مؤثر بچه‌ها در تعطیلات، دکوراسیون منزل، پختن غذای جدید را تقویت کنید.

دانستن اینکه چگونه از اشتباهات خود درس بگیرید.

و مهمتر از آن: چگونه واقعاً بپذیرید که اشتباه کرده اید. هیچ کس کامل نیست (حتی اگر همه مطمئناً می خواهند که باشند). یکی از ویژگی های تحسین برانگیز، صداقت در خود است، به خصوص در محل کار. وقتی بتوانید اشتباهی را بپذیرید، احتمالاً آن را تجزیه و تحلیل کرده و از آن درس می گیرید، و همچنین از وقوع اشتباه آن در آینده جلوگیری می کنید.

توانایی پذیرش انتقاد سازنده

به نظر می رسد پذیرفتن انتقاد سازنده در ابتدای کار تقریباً غیرممکن است. اما باید بتوانید غرور خود را کنار بگذارید و انتقاد و نصیحت را بپذیرید. شما باید بتوانید تشخیص دهید که افرادی که با آنها کار می کنید به سادگی از شما می خواهند که بهترین کار را انجام دهید.

تسلط بر عمل متعادل کننده سخت

زنان قدرت منحصر به فرد سه A را دارند – توانایی، چابکی، سازگاری – برای کنترل چندین چیز در یک زمان. هنر متعادل کردن نیاز به نگاه درونی و انجام آن تغییرات کوچک برای کاهش استرس دارد. پیدا کردن فضای شخصی فقط برای خودتان به همان اندازه مهم است. یک سرگرمی فراموش شده را احیا کنید یا فقط کمی استراحت کنید تا از هنجارها دور شوید و چیزی متفاوت را امتحان کنید. همیشه آن دختر با لبخند را در وجود خود زنده نگه دارید.

مثبت اندیشی

تمرکز بر مشکلات ما را به سمت یک مارپیچ رو به پایین ترحم به خود سوق می دهد. تمرکز بر راه حل های ممکن به ما کمک می کند تا با وجود شرایط فعلی به جلو برویم. این بهترین راه برای کنترل شرایط سخت است.

سخنرانی عمومی.

حتی اگر شغل شما لزوماً حول محور سخنرانی در جمع نباشد، هر کسی در مقطعی از زندگی خود باید در مقابل گروهی از افراد سخنرانی کند. مانند بسیاری از مهارت ها، سخنرانی در جمع از طریق تمرین محض تسلط پیدا می کند. با شروع کارهای کوچک (سخنرانی در مقابل تیم خود در محل کار) و به تدریج به سمت بالا (سخنرانی در مقابل کل شرکت خود) به یک سخنران غیرعادی تبدیل شوید.

مهارت های شبکه سازی

شبکه ها سه نوع هستند: شخصی، استراتژیک و تاکتیکی. ایجاد شبکه های استراتژیک بسیار مهم است. نمی توان آن را یک شبه ایجاد کرد و نیاز به تلاش هماهنگ در یک دوره زمانی دارد. ایجاد و نگهداری شبکه های شما در داخل و خارج از سازمان مهم است.

مهارت های تعادل بین کار و زندگی

به عنوان یک زن شاغل که تعادل بین خانه و شغل را برقرار می کند، ممکن است با غفلت از ایجاد قابلیت ها و مهارت های لازم برای موفقیت در محل کار، از رادار خارج شود. دستیابی به فرصت های مناسب برای ایجاد مهارت های مورد نیاز برای پیشرفت در مسیر شغلی همیشه مهم است.

مدیتیشن کردن

صرف نظر از اینکه محیط اداری چقدر مثبت است، همیشه درگیری وجود خواهد داشت. و برخی از تضادها را می توان بدون مراجعه به منابع انسانی حل کرد. توانایی میانجیگری در تعارض در دفتر یک مهارت مفید برای حفظ رفاقت اداری است و همچنین به کارمندان جوان نشان می دهد که می توانند مدیتیشن نیز انجام دهند. راههای پس انداز کردن پول

ایجاد یک نمونه کار قوی

نه فقط یک لینکدین! شما باید یک نمونه کار چاپ شده داشته باشید که به بهترین شکل حرفه و دستاوردهای حرفه ای شما را به نمایش بگذارد. همچنین ممکن است بخواهید یک نسخه دیجیتالی مانند صفحه وب شخصی خود برای ارسال از طریق ایمیل ایجاد کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا